varför göra gymnasiearbetet när man kan rida?

fannys mamma kom ut precis när vi skulle börja hoppa lite bana och var super snäll och fotade lite! slänger upp alla bilderna.
 
Ja jag skulle ju inte rida idag... men det slutade ju regna och Fanny frågade om jag ville vara med och hoppa. Det kan man ju inte tacka nej till liksom! Varför sitta hemma och göra klart sitt gymnasie arbete när man kan rida liksom?? Heh. Hur som så gick det bra! Han var inte jätte sugen men om Eddie sprang framför så blev det fart! Han hoppade fint också, dock så hoppade vi fram på ett kryss och höjde upp sen direkt eftersom att vi inte hade någon slav som kunde springa runt och höja hinder. Blev ju väldigt högt väldigt fort, eller ja. Men det funkade! Några stopp när vi kom fel och det var lite högre hinder, men jag är nöjd jag! Får ta någon dag sen då han är på riktigt hopp humör och höja lite mer! Najs att hinna hoppa nån gång nu när vi åker också, var ju innan sportlovet jag hoppade sist med! Nu tänker jag tvinga mig själv att göra klart det där satans gymnasie arbetet och sedan när det är klart får jag gå och göra fruktsallad och se finalen på shameless som belöning. That's a plan.

Kommentarer
Postat av: Sophie Thorstenson

Fina bilder :D

Svar: TAACK :D
Josäfin Andersson

2014-04-07 @ 22:52:18
URL: http://sophieth.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättehärliga bilder! :D

Svar: Tack :D:D
Josäfin Andersson

2014-04-07 @ 23:14:58
URL: http://kackellackan.blogspot.com/
Postat av: Emilie-resan med en häst som har Artros

Va härligt de ser ut!:D

Svar: haha tack :D :D
Josäfin Andersson

2014-04-09 @ 00:14:06
URL: http://www.teamkoel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0