haj-chocken

 
Okej, nämnde ju att jag såg sharknado med Thea, Sara & Elvira igår?? Så många hemska saker hände att jag var tvungen att ventilera på twitter och skrev saker som bland annat "helt stilla vatten, haj flyger in genom fönstret. ok." och "OM DET ÄR SÅ MYCKET VATTEN ATT HAJAR KAN SIMMA PÅ GATORNA - HUR I SATAN KAN DE KÖRA BILEN DÄR??!!!". Amanda och Minna vaknade i stormen imorse och trodde att mina tweets menade allvar, jag dör! haha "folk står med vatten upp till fotknölarna och blir plötsligt uppätna av dåligt animerade hajar, vad händer ens". Men erkänn, lite sådär extra spänning i vardagen det skulle vara med hajar som simmar på gatorna?? haha omg!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var läskigt, okej!? ;) Dina tweets är i alla fall verklighetstrogna, det är ju positivt :D

Svar: Haha dog när jag såg din tweet!
Josäfin Andersson

2014-08-07 @ 17:09:25
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0