i guess I'll just throw my thoughts away, maybe pick them up another day

kubb-vinnarna. obligatorisk vinnar-bild. 
 
Hemkommen från en helt uppe i Elins stuga, mitt ute i Gävles djupaste skogar. Vi har spelat massor av kubb, pratat om livet, testat på att grilla smores, ätit mega-goda hamburgare, diskat - massor (livet utan el och utan diskmaskin), ätit ett hav av kakor, badat, varit ute på krogen i Gävle, filmat massor, tagit för många hemska bilder osv osv. Haft en jävligt rolig helg med några av mina favoriter heöt enkelt! Så långt bort från civilisationen som det går, hehe. Haft knäppt massor av bilder och filmat upp hela minnes-kortet, herregud. Sjukaste filmen jag gjort i hela mitt 19 åriga liv will be up soon. Är ni lika episka som vi kommer ni garva ihjäl er. Hoppas ni taggar!!

Kommentarer
Postat av: andrea

Hoppas det va okej att jag lånade några bilder ifrån din blogg till min i ett inlägg! :)

Svar: Såklart!
Josäfin Andersson

2014-08-18 @ 22:06:30
URL: http://andreaadin.blogg.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

SMORES ÄR BÄÄÄÄST <3

Svar: Hhaha blev fett besviken :((
Josäfin Andersson

2014-08-18 @ 22:13:20
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0