i have your best interests written all over me.

 
Spenderade gårdagen med att vandra runt i stockholm, fika, svettas och små-shoppa. Vad handlade jag?? JO: allergimedicin. Pallar allvarligt inte, tog en jordgubbs smoothie till lunchen och sen kunde jag inte andas och vi fick jaga ett apotek. Är ju allergisk mot getingar och mango/tillsats ämne som finns i smoothies eller nått, men allvarligt: FÄRSKPRESSAD JORDGUBBS-SMOOTHIE - hur kan det fkn vara någon mango eller konstiga tillsats ämnen i en sådan?? Så arg. Måste allvarligt börja ta med allergi-tabletterna vart jag än går och gå till läkaren och få det så att jag har recept på tabletter. Aja, det var ju en mood-killer, men sedan fortsatte vi när jag kunde andas igen; behövde bara göra en damage controll och såg att ögonen svullnat helt, så solglasögon resten av dagen it was. Extremt kul inne på hollister, såg fan inte ett piss haha! Fick med mig ett nytt mobilskal och en klänning med hem iallafall och sedan avslutade vi kvällen hos Elin med bad neighbours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0