i smile at all my enemies. i lead a life of positivity.

 
Har precis suttit mitt ute i mörkret på en bänk vid vattnet, druckit loka och ätit chokladsockerkaka och sagt hejdå till en av mina finaste vänner som ska flytta iväg för att plugga. Kommer ju inte tillbaka till skolan igen och får se den här hyperaktiva jäveln varje morgon när man håller på att dö av trötthet. Kommer kunna gå säker i uppsala utan att vara rädd att någon *host fredrik* ska knuffa mig framför cyklisterna, inte behöva vara rädd att någon ska komma och dra sitt skägg i ansiktet på mig. Fast lite sorgligt ändå, är han  tvungen att flytta så långt bort liksom?? Blir fan lite ledsen, måste nästan förlåta honom för att han ville stänga en dörr på mig när jag däckat på golvet (som råkade vara golvet i hans dörröppning) eller när han lovade att städa mitt hus efter en fest men drog. LOL JK tänker åka och hälsa på den jäveln, stöka ner hans hus, lova att städa och sen åka hem hahaha!
 
(nej för fan fredrik, ha det så fucking bra och plugga så in i helvete så du kan ta över "sommaren med ernst" sen, ses i dimman)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0