if one can drink can make tonight slip your mind, then you should drink up so you can convince yourself that I'm cute.

hahaha ser inte alls ut som om filip armbågar mig i ansiktet
jag ba hittade ett par solglasögon och thea bara tog dem
 thea är forever alone. hahha
 birthday girl herself + thea
 
Okej, så igår var det Michelles födelsedag vilken började med tre-rätters middag hemma hos henne med drinkar och vin. Efteråt drog vi in till uppsala för att möta upp resten av gänget. Tillsut hamnade vi på BJ, som hade 23 års gräns och inte vills släppa in ett helt gäng med 19 åriga snorungar. Men efter att jag påminde vakten om hur mycket pengar de skulle losa om de inte släppte in oss fick vi komma in ändå. Sänkte nog medelåldern med x antal procent, men kul hade vi ändå! Hade med kameran till Michelles middag och bestämde att den fick följa med ut också, palla hämta den dagen efter liksom! Därav många fick bilder, och ännu fler dräggiga nu-går-vi-hem och mina-klackar-dödar-mig bilder haha!

Kommentarer
Postat av: Amunda

Ölmagen </3

Svar: VILKEN ÖLMAGE DIN JÄVEL
Josäfin Andersson

2014-08-10 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0