this is another test which i would fail when at my best,

 
Sista natten i stugan. Jag och Filip slåss mot ett träd, vi grillade smores och tja. Tog massor av helt underbart konstiga bilder jag knappt kom ihåg att vi tagit när vi kollade igenom kameran nästa morgon. Inte ett bekymmer i världen. Hur som, ska börja langa stugan-bilder nu. Tog massor av bilder men får psykbryt på att vädret ställdes om varje minut osv så bilderna ser inte ut att höra ihop! Vill bara langa jätte många på en gång men stör mig så förjävligt på att de inte passar ihop. Är lite av en perfektionist när det kommer till sådant här. Kalla det ett jobbskada eller något, typ som att jag också lyssnar på all bakgrundsmusik när jag ser en film och kan få damp om jag inte tycker att det passar. Som sagt, media-skadad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0