when you're done maybe try a little listening,

 
Har jobbat idag, och inte gjort särskilt mycket sedan jag kom hem. Amigo fick en vilodag och vi hade filmkväll här hemma, blev the other woman vi såg efter många om och men (jag menar jag ville se how to train your dragon 2 igen men nej nej). Dessutom fick mamma ett kris-anfall när hon upptäckte att vi inte hade gräddfil och dipp hemma till chipsen och skickade ner mig till mormor. Jag skulle alltså hämta EN dipp och EN gräddfil men hem fick jag en kasse med två gräddfiler (böjer man det så?? hahaha), två dipper (dipps, dippar, whatever), två påsar chips (chirre, omg ska sluta nu), en påse bilar och tre dumleklubbor. JAHAPP. Best grandma award.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0