who would have thought when you left, the right would become the wrong thing?

 
Kort sagt så sov jag halva dagen och sedan blev det en kortare uteritt med Andrea & Michelle. På kvällen var vi först bortbjudna på middag hos några vänner med familjen och sedan hängde jag med mina girls och såg Divergent (var tvungen att se den igen för att mina vänner ville dreggla över 4 så man får väl offra sig). Måste dock säga att den var bättre andra gången, även fast jag inte såg hela haha. Höll på att somna så joinade Ronja (som ska jobba imorgon) på att åka hem lite tidigare, känner hur min säng kallar på mig. Ska för övrigt försöka fixa en ny vlog snart, har lite nya idéer. Har ni några vlog-önskningar kanske?? Please let me know in case of armageddon eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0