den där tandjävlen

 
Okej, dog lite ifrån bloggen igår, drog ju som dagt ut en visdoms-tandjävel och har sedan dess mest ätit tomatsoppa och tyck-synd-om-mig-glass (som jag köpte till migsjälv haha). Tanden lossnade dock jätte lätt, det jobbiga var att få mig att ta den där fkn sprutan. Men det gick det också. Såg sedan serier resten av dagen & har spenderat dagen även idag med att se om orphan blacks andra säsong och längtat till säsong tre. Nu sitter jag mest och vill att käften ska sluta blöda eftersom att jag ska in och jobba tre timmar och sedan resten av helgen. Ikväll blir det också kinamat och sedan häng med vänner såååå käft, pls get yourself together!!

Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

What a coincidence.. kollar på första säsongen av Orphan Black nu. Så sjuuuukt bra.

Svar: SÅÅ BRA SERIE???
Josäfin Andersson

2014-12-05 @ 17:22:01
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se
Postat av: linda

vacker bild

Svar: TACK :D
Josäfin Andersson

2014-12-06 @ 01:09:29
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0