don't let go, i'll love you 'til our hearts go cold

igår träffade jag massor av människor jag inte träffat på hundra år!! typ de förlorade sönerna returnes. 
 här skålar vi för.. någonting
 "ses i rännstenen" och så svepte fredrik shot-kannan
tog en bild på filip & fredrik och henrik och fanny bara pekade massor av finger
 så fom fick också vara med på bild såklart
 jag ba "här lukta på mitt nya läppstift, det lukar jättegott" antar att dom hörde "prova mitt nya läppstift, det är jättegott"
 och där var visst jag också, se på fan
 
Igår såg vi först hobbit och sen mötte jag upp long lost friends på williams! Skön kväll som avslutades med att jag kom hem mitt i natten och käkade ostbågar och såg desperate housewives haha. Nu ska jag strax hämta upp Michelle och åka till stallet! Förvänta er nya bilder.. heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0