en list-jävel

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Erbjöd mig att åka kollektivtrafik själv till stockholm och frågade mina vänner om de ville gymma

 

Höll du några av dina nyårslöften?
fortsätter min tradition att vägra nyårslöften

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men alla mina vänner lovar att jag ska bli barnens gudmor. Min största mardröm är att alla sen ska dö så jag måste ta hand om 100 barn

 

Vilka länder besökte du?
England (lol tänkte skriva london igen) och spanieeeeen

 

Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Fint väder på bråvalla tack

 

Vad är det bästa som hänt dig år 2013?
Tog studenten!!

 

Största misstaget?
Tog inte med byxor till bråvalla och frös röven av mig

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte än peppar peppar hallelujah

 

Bästa köpet?
Flygbiljetter. Och mat i massor.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Vet inte om det är flygbiljetter eller mat helt ärligt

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina föräldrar köpte en lägenhet i spanien som jag nu spenderat veckor i med fina vänner

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? 

Nicki Minaj - Anaconda

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Är fan alltid glad

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Gått på fler student-skivor

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit och vilat inför skolan istället för att gå på stundent-skivor.

 
 

Hur tillbringade du julen?
Mys med mamma pappa poyo och mormor och morfar

 

Blev du kär i år?
Ain't nobody got time for that

 

Favoritprogram på tv?
shameless (säsong 5 börjar om mindre än 2 veckor gråter)

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Kanske det kanske hehe, nejdå hat har jag inte tid med.

 

Bästa boken du läste i år?
Divergent serien kanske. Minus trean förresten. Den har jag inte läst än.

 

Bästa musikaliska upptäckten?
Deaf Havana (har inte lyssnat på mycket nytt)

 

Något du önskade dig och fick?
Inte för att jag önskat mig det i just julklapp med gula saker till Amigo!!

 

Något du önskade dig men inte fick?
Ny haslring till hästen, mina kusiner trodde jag ville ha en halsring till migsjälv hahahaha

 

Årets bästa film?
How to train your dragon 2, X-men - days of future past

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Firade med mina vänner, Anti däckade i mammas säng och mamma ville lägga sig bredvid så vi kunde ta bilder i utpressande syfte. Undra vart jag får allt ifrån???

 

De bästa nya människorna du träffade?
Träffar bara bästa människor ju

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Mer kjolar än vanligt

 

Vad fick dig att må bra?
Min häst får mig ofta på bra humör! Förutom när han bestämer sig för att vara satan för då vill jag lämna han i skogen. Detsamma gäller mina vänner haha

 

Favorit månad?
Juni kanske; studenten, bråvalla, spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0