i've only got forever and forever is fine

hamnade först hemma hos jacki en stund, de hade största jävla granen någonsin. så avis.
anti bjöd på öl, alla älskar rika anti.
de hade inga hallon/lakrits shots så mina kära vänner tog hallon/fisher. betyg: 2.7 skäligt
 greppis was there ofc
 felix ville också vara med på bild
när bartendern bjuder ronja på pommes då hon gjorde en ledsen min när bordet bredvid fick, win at life
någon hade rivit upp blommor ur krukorna, eftersom att michelle jobbat hela sommaren med att plantera blommor
så kände hon och jacki att de måste plantera om de stackars blommorna (eller enligt michelle, mina små barn)
obligatorisk grupp-bild
 
Så, eftersom att jag skulle jobba idag så körde jag när vi drog ut igår. Tänkte "äh, jag åker väl hem till ett så kan jag sova ordentligt" HA nej vi rullade väl hem runt halv fyra. Hade så kul så vi stannade kvar ett bra tag. Vi var ute på Williams, vårt inneställe förra året typ, för första gången på väldigt länge och oj så roligt vi hade! Man trodde att vi nått våran topp när vi önskade när vindarna viskar mitt namn och sjöng så högt och fint att allas öron blödde (och Anti skämdes hahahah) men sedan bestämde sig bartendern för att höja stämningen ytterligare och gav oss en gratis pommes tallrik! Så uppskattat, shoutout till dig!! Aja, sen har jag varit och jobbat men det var lugnt. Vi satt mest och snackade och Isabelle köpte bara en lunchfralla var och sen varsin lussekatt istället, så gott! Haft en riktigt rolig helg helt enkelt, nu blir det att äntligen coola ner och redigera lite bilder och se serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0