fredag.

jobb-kompanjon
 
Oj oj, här vare dött. Mest för att jag inte har något intressant att skriva om alls. Kan ju uppdatera er om mitt makalöst spännande jobb, men eftersom att det är snökaos ute är det inte så många som vill köpa färg. Sitter mest och ser på gossip girl, tittar på klockan och önskar att jag tagit med mer mat. Men snart kickar fredagen igång och jag drar iväg med mina kära vänner på fest. Känns behövligt, har ju varit isolerad uppe i spanien största delen av lovet så känns bra att få träffa allihopa igen nu! Tyvärr kanske det inte blir mycket till bloggning men ska försöka gottgöra det med vlog imorgon, hur låter det??

Kommentarer
Postat av: A & F

Du har väl inte missat den nya, framtida kändisbloggen -nämligen våran!
Där får du läsa om allt från ”dagens stalloutfit” till ”dagens ridpass” samt följa våran resa till bloggtopplistan! Gå in på våran blogg som sticker ut från mängden, du kommer inte ångra dig!

Mvh Luffarligan

2014-02-21 @ 22:15:10
URL: http://Luffarligan.blogg.se
Postat av: dite

ÅH vad söt!

Svar: Haha!
Josäfin Andersson

2014-02-22 @ 01:54:09
URL: http://affys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0