welcome to the future, dream a little bigger

 
Klassisk-etetisk-kommunikations-bild. En massa pre-character kladd. Hittade ingen intressantare bild, sorry for that. Annars har det
varit en hel okej dag. Lite seg, jag är trött som satan och jag vill mest bädda ner mig och se modern family och senaste arrow avsnittet.
I övrigt var det faktiskt pizza till lunch idag i skola!! OMG. Samt pannkakor, best of both worlds. Så länge man inte fick sylt på pizzan...
 
Kyle: Jag skulle kunna äta en hel sådan där plåt med pannkakor själv!
Sebastian: Men ditt fetto!
Kyle: Men va! Jag är inte fet! Jag är smal!
Sebastian: Men du är psykiskt-fet!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

åh så fint! jag önskar att jag hade kunnat rita sådär :)

Svar: Aw haha tack :D
Josäfin Andersson

2014-02-06 @ 18:19:46
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

grym blogg :D Kreativ design!

Svar: Åh tack :D
Josäfin Andersson

2014-02-06 @ 19:42:33
URL: http://jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0