är den bästa secret santa ever

 
Kommer ni ihåg att vi hade secret santa innan jul?? Som sen blev efter jul?? Tja jag skulle ge min julklapp till Alexander men han var inte närvarande
när vi skulle dela ut julklapparna så han fick sin på nyårsafton. Sen glömde han den. Sen glömde jag att ta med den. Men idag fick han den. Hur awsome
är den inte?? Haha dör. Om ni undrar hur jag tänkte så var min tanke "hmm vad hatar Alexander mest??"  supernatural. Tänkte ge honom en destiel-
tröja men sedan hittade Sara denna på Etsy och this kuddfodral blev det. Hur bra seecret santa är jag på en skala från bra till bäst?? Bättre än bäst??

Kommentarer
Postat av: Johanna

bäääst ahaah! ♥

Svar: HAHA!
Josäfin Andersson

2014-01-22 @ 17:01:09
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Haha, underbart!

Svar: DÖÖÖR haha!
Josäfin Andersson

2014-01-23 @ 08:30:33
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0