karaktär-moodboad

 
basically det enda produktiva som jag gjort idag. nej, jag började skriva manus till min kortfilm, men ja. detta är en karaktär-moodboard. Vi ska göra typ karaktärer
med superkrafter. Okej jag ska göra karaktärer med superkrafter. Mina bordsgrannar skojade om att de skulle göra en serie med superhjältar med dåliga super-
krafter och jag drog historian om han i misfits med kraften att kontrollera mjölk. Alla retar honom för att hans kraft suger och sedan använder han sina krafter till
att döda alla med all mjölk som de konsumerat. Det slutar med att karaktären som är laktosintolerant åker tillbaka i tiden och dödar honom. Faktiskt ett avsnitt
av misfits. Se den serien, den är underbar haha. Annars vill jag hem, sova, se arrow, se vem som är den nya supremen i american horror story & äta sushi typ.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

HAHA fan vilken superkraft alltså..! bättre än ingenting dock ;) tänk vilket massmord man kan göra..! för alla dricker ju mjölk typ och då kan man ju liksom typ slita ut mjölken ur deras magar/tarmar. konstigt det skulle se ut men ah det borde ju gå. Och om man kan kontrollera mjölk kan man ju också kontrollera smör, grädde, oboy, muffins! Man kan göra en muffinsarmé! Man kan baka muffins med extra mjölk och cement så blir det som en terracottaarmé! Eller kasta tårtor på folk utan att dom ser. Vattenkrig med mjölk som kan man mjölkbända som i Avatar! hahhahaha

Svar: HAHAHA OMG
Josäfin Andersson

2014-01-30 @ 15:54:38
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alltså så sjukt är det där avsnittet av misfits alltså!! Men bra, älskar den serien c: <3
btw, kan inte mer än älska din kommentar om att skicka glass på min blogg haha! Du är så bäst alltså <3

Svar: Du är bäst också!! Hoppas du vet det!
Josäfin Andersson

2014-01-30 @ 20:43:07
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

döööööör

2014-02-06 @ 07:14:00
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0