och så kom vintern

 
Skrittade ut med Michelle & Fanny idag! Mysigt och snö i all ära men att skritta ut i 1,5-2 timmar kanske var att ta i haha! Snacka om klagande
sista biten hem och när vi väl var av hästarna så lät det som om vi alla skulle dö. "Aj mina fötter!!" "Jag kan inte känna mina fingrar!!" Lagom kalla
och stelfrusna tjejer alltså. Ja ni såg ju i inlägget innan hur Fanny försökte tina sina fötter haha! Dessutom hade jag och Michelle problem med
att komma iväg från stallet då grannarna åkt iväg med ett fruset släp som de fick stanna och försöka få tillbaka mitt på den lilla grusvägen ut! Så
kul, tror våra hjärnor frös under ridturen alltså. Men ändå, vem kör iväg med ett så fruset släp att hjulen har frusit fast och inte rullar?? Såg bara
så komiskt ut och vi satt där i bilen och skrattade och frös. Sedan efter ett halvt bad så bäddade jag ner mig och har kollat igen alla Grimm avsnitt
som jag missat. Är så trött och så otaggad på skola imorgon, tacka vet jag att vi har sovmorgon. Nu: chocolate fudge brownie och ett till avsnitt.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fina bilder

Svar: Tack :D
Josäfin Andersson

2014-01-12 @ 21:15:37
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

åhh vad mysigt det lät ändå! ♥ ♥ vill också ha badkar!! och en häst ♥

Svar: BADKAR <3<3 iallafall när det är kallt haha
Josäfin Andersson

2014-01-13 @ 08:21:38
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Mysiga bilder :)

Svar: taack :D
Josäfin Andersson

2014-01-13 @ 10:53:09
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0