oh there you go; undress to impress

 
Så, har varit uppe i stallet. Det var inte en jätte bra dag om vi säger så, då han krånglade och höll på när jag skulle sitta upp. Men red ett litet pass och
övade på börjningar och ställningar samt framdels/bakdels-vändninga och sånt. Jag var inte jätte taggad, har lite ont i kroppen eftersom att jag sovit konstigt
och han ville inte riktigt heller, så vi tar igen det en annan dag så får vi hoppas att han är gladare då & att det blir ett bättre pass. Tur att han är söt iallafall.

Kommentarer
Postat av: Caroline

vilka fina bilder!
nu är vintern här på riktigt ;p

Svar: Tack :D
Josäfin Andersson

2014-01-19 @ 15:42:54
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - Sveriges unikaste hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲

Vart har du köpt repgrimma + ledrep? :) ♥

Svar: repgrimman köpte jag på strömsholm för några somrar sen och ledrepet är egentligen bara ett rep, ingen tygnd eller hake eller så utan bara tunt rep som jag fick med en repgrimma jag köpte för länge sedan ! :)
Josäfin Andersson

2014-01-19 @ 17:54:19
URL: http://neapocalypse.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv: Åh tack så mycket! :3

Han är så gullig. Märker du någon skillnad hur Amigo är när du rider med repgrimma/träns? :)

Svar: Haha tack :D- Jag rider inte på träns så kan tyvärr inte säga något bra, :(
Josäfin Andersson

2014-01-20 @ 16:03:40
Postat av: lotta

älskar din blogg!

Svar: TACK :D:D
Josäfin Andersson

2014-01-23 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0