you're not punk and I'm telling everyone.

 
Har varit uppe hos hästen, känns som år sedan. Först fick han ledigt på onsdagen, sedan är det mammas dag och sedan red mamam igår också
eftersom att jag går sen dag på fredagar den här terminen. Snö har det till och med kommit, lite sent nu eller vad? Hur som så red jag lite på banan.
Och tja, han känns inte helt hundra. Han är inte halt utan känns bara konstigt. Ännu jobbigare att man inte bara kan ställa av honom tills på torsdag
(equiterapeuten kommer då) för att han dels är tjock och måste röra sig och dels för att han får överenergi och dampar när han bli intage från hagen
och shit. Ponnyskrälle, håll dig hel bara! Annars har jag bara degat runt och mått mindre bra idag. Vill bara ha choklad och se carrie diaries typ haha

Kommentarer
Postat av: Adelina

Usch ja det är jobbigt när hästarna inte är helt bra! :(

Vill du läsa det ärligaste inlägget jag någonsin skrivit?
http://hstteam.blogg.se/2014/january/radslan-kryper-under-skinnet-pa-mig.html#comment

Kraam!

Svar: Ja men ellehur! :(
Josäfin Andersson

2014-01-11 @ 18:16:00
URL: http://hstteam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0