and it isn't a secret, if you can't keep it.

 
Tog en sovmorgon, igen (vet ni hur svårt det är att gå upp tidigare när man vet att man inte har något att göra och är svintrött?? JÄTTE SVÅRT) och efter jobbet mötte jag upp Fanny i stallet. Vi red lite på banan, tränslöst båda två. Fanny lånade min ring och jag knöt ihop ett grimskaft och så red vi en stund. Jag tog det lugnt och travade mest, han kändes lite loj i galoppen och inte lika uppåt som jag vill att han ska vara, dessutom så är ju Simba lite distraherande. Vi travade i en sväng och Amigo hade mer koll på Simba än på sina egna ben och snubblade till ordentligt. Jag flyger fram på halsen och sen ner på fötter på marken, fan också! Jag som redan har tre tårtor sedan innan att bjuda på. Inga fel på Amigo dock, bara lite klantig. Efter så skrittade vi ut en lite sväng innan vi tog in dom i stallet så de slapp skrittas av på en dammande ridbana. Och det är vad jag gjort idag, han inte slänga iväg ett inlägg imorse då jag behövde åka och hämta min syster tidigare än förväntat - en vlog har jag filmat iallafall! Får se om den kommer upp idag eller imorgon bitti, den som lever får se! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh så underbart!

2014-07-16 @ 22:32:50
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ååh tack hörru! vad snel du är <3<3

2014-07-16 @ 22:48:01
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Andréa

JAAAAA!!! TÅÅÅÅÅRTAAAAAA!!!!!

2014-07-17 @ 16:37:50
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0