go home and wash your jeans, 'cause theres dirt on the knees and jealously doesn’t sit with me.

 
Idag tog jag ledigt från bloggen igen, ledsen för det. Hade tänkt gå upp när hundarna väckte mig men det valde att ta en sovmorgon så jag vaknade när klockan ringde strax efter 11. Sedan blev det en lugn jobbdag eftersom att det var sol och alla målare låg hemma och solade. Sedan drog jag direkt iväg in till uppsala för att möta upp ett gäng vänner för kinamat och bio! Åt sushi, ris, friterade räkor och effterätt tills det stod mig till halsen - fy fan vad gott! Sedan var det bio-dax; how to train your dragon 2!!! Vet ni hur länge jag och Fredrik har velat se denna?? Vi har typ taggat alla trailers och promos samt sagt att vi måste gå på premiären. Tror ni inte att vi gjorde det sen också?? Haha alltså, men som tur var fanns det andra personer i biografen i vår-ålder så vi var inte själva med småbarn och föräldrar hehe. Var filmen bra nudå?? SÅKLART DEN VAR HERREGUD. Gillar ni första filmen måååste ni se den här också, damn! Tror allt detta blir en bio-recenssions blogg snart fan haha, nästa jag vill se är antingen 22 jumpstreet eller bad neighbours.

Kommentarer
Postat av: Andréa

22 jumpstreet är AS bra!! U got to see!

Svar: ÅHH SKA SE DEN PÅ FREDAG!
Josäfin Andersson

2014-07-06 @ 12:33:44
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0