i've got a spot for blondes and green eyes i am falling faster and it frames no surprise.

 
Efter denna intensiva helg känner jag att sommarlovet kommit igång på riktigt! Har ju innan haft så lite att göra att jag startade ett true blood maraton med migsjälv och dessutom börjat på en uppdatering av min header - som aldrig bilr klar för att jag alltid är så trött. Nu efter bio på fredag, festande igår och filmkväll idag är jag mega pigg sådär halv 4 på morgonen och känner för att både avsluta min bråvalla vlog, fixa det sista på nya headern och starta en ny fan-video på samma gång. Kroppen säger dock ifrån efter för få timmars sömn heh. Igår var vi iallafall i knivsta och hängde i en gymnasiksal igen, lekte kurragömma och annat udda skit som bara är för kul av någon anledning. Thea körde dessutom och vi stannade på max påvägen hem, sedan (när man är hemma och är helt slut) tvingar Filip mig att se 21 jumpstreet (vilken jag somnade till pga så fkn trött). Idag fortsatte vi med filmkväll. Vi tog oss igenom tre filmer (varav den sista blev 21 jumpstreet IGEN) (ok kanske inte räknas om jag somnade men), ett mål pizza, ett mål chips + popcorn och ett mål paj. Going strong. Eftersom att solen kikade fram blev det ett dopp i poolen också, sommaren bestämde sig visst för att titta fram iår igen, hurra! Nu har ni en recap på vart jag varit den här helgen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0