obs detta är en färghandel ej ett dagis

Om du tar med ditt barn in i min butik;
1. om barnet springer runt och sliter ut saker - plocka upp dem efter barnet!! jag jobbar i en
färghandel inte på ett dagis. mitt jobb är att sälja färg, inte plocka upp penslar från golvet. 
 
2. håll koll på barnet och vad den gör. även om du som förälder tycker att det är okej att den sliter i
allt vill jag ogärna sälja saker som ditt barn har dregglat på. googla hur man beter sig in public.
 
3. HÅLL KOLL PÅ BARNET, jag ska inte behöva säga till dig att ditt barn nu sitter och leker
med farliga kemikalier som inte är jätte bra att få på huden, jag är inte nåns jävla mamma!! 
 
människor?! 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Människor-.-

Svar: BLIR SÅ ARG haha
Josäfin Andersson

2014-07-04 @ 21:41:30
URL: http://yohseefeen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0