there's something you didn't know, you've got your teeth in me and it hurts.

 
Efter jobbet idag mötte jag upp dessa nötter för en uteritt i det minst sagt varma vädret. Herregud vad varmt det är, som en jäkla bastu! Men hellre detta är minusgrader och regn faktiskt, även fast hästarna är svettiga redan innan man börjar rida. Ikväll (eller inatt kanske jag ska säga, såg nu att klockan är över tio haha) blir det lugnt, ska se teen wolf med hundarna och äta glass. Fixa klart nya headern kanske jag ska göra också? Hur som så blir det lugnt, ska upp klockan 7 för att åka till stallet. Hovslagaren kommer så Amigo ska få fötterna fixade och nya skor, jag däremot får ta mig i kragen och offra massor av timmars dyrbar skönhets-sömn haha!

Kommentarer
Postat av: william

härligt bild:D

Sv; Tack så Mycket:D

Svar: tack :D:D
Josäfin Andersson

2014-07-08 @ 23:39:48
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0