we are the different so we'll make a start; tell all your friends, and sound the alarm.

 
Några av bilderna från igår, vi käkade hamburgare på O'laerys och drack drinkar på tre olika ställen. Först satt vi ute och luftade oss (så galet varmt och lökigt inne på o'learys, skinnsäten på det också. no mentions needed) med två drink-kannor. Sedan drog vi in på terrassen och efter det mötte vi upp Agnes på Williams, som Elin sedan joinade in på. Vi snackade massor av tjej-snacks-skit om allt från himmel och jord samt skrattade lungorna va oss / planerar äggnings-turné för att passa på att ägga folk vi är arga pås hus nu när det är så varmt, alltså äggen steks och ruttnar på taket då. perfekt. Sedan tog Elin & Jag ett stopp på donken innan vi skulle till bussen och hamnade sedan bredvid två killar som ville att vi skulle äta med dom. När vi frågade varför de ville det sa dem att vi såg trevliga ut. Jag och Elin började skratta och sa att det kan vi inte garantera. Han sa då att "jodå, men ni är ju långa" varpå jag svara "men att vi är långa betyder ju inte att vi är trevliga, jag menar jag ser ju ner på personer hela dagarna!" (hahah jag är så rolig) (ok, har ingen spärr när jag träffar nya människor på krogen) (eller ah, på donken. ni fattar). Sedan läste ni säkert "du då, är du arbetslös?" konversationen några inlägg ner, höll på att dö. Sedan när vi ska till bussen är den 5 minuter tidig!!! Så jag och Elin kutade från centralen till klostergatan och han med den, har aldrig sprungit så långt i hela mitt liv typ. Kunde knappt prata när jag kom på bussen, dog typ i astma.

Kommentarer
Postat av: Loviisa Schultz

haha glöm inte att vi skulle mata katter med glykol enligt agnes hahahahahaha

Svar: HAHAHAHHA
Josäfin Andersson

2014-07-24 @ 23:36:03
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0