with my back to the door and you was on the floor; and you look desperate.

 
Uppe på hästryggen igen! Var ju ett tag sedan nu igen, glömmer nästan bort hur man gör. Hur som så verkade Amigo över taggad på ett pass på banan. Pigg och glad var han, antar att han saknat det lite iallafall eftersom att ingen annan gjort det medan jag varit borta. Överpigg och hoppig var han, men det var rätt roligt ändå! Med tanke på att jag blivit så feg när jag sitter barbacka är det ett under att jag inte fegade ur! Det stod ett litet hinder på banan som jag inte kunde motstå att hoppa, trodde jag skulle dö när Amigo tokdrar mot hindret! Efter drog han en rejäl bock-serie också, så roligt var det med det lilla hindret haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0