you're the best kept secret, rolling off my tongue.

 
Åh vilken dag det här visade sig bli. Körde ju mormor och morfar till flygplatsen klockan fyra så kunde sova först klockan sex när jag kom hem igen. Hade haft ont i huvudet under dagen pågrund av lite sömn natten innan och kände påvägen hem från flygplatsen hur migränen började gro. Har legat i sängen hela dagen idag för att migrän-fan varit så förjävlig. Känns som om någon skjutit skallen av mig. Ett ipren-paket senare pallrade jag mig upp till stallet iallafall och skrittade ut med Andrea vilket alltid är trevligt! Skönt att komma ut en sväng också och prata istället för att halvdö med en spängladdning i huvudet framför gamla true blood avsnitt. Ska försöka redigera lite klipp som jag filmade igår och sedan lägga mig, intressantare eller roligare än så blir det fan inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0