i don't believe that everything you've known about me is gone forever

 
Har knappt gjort någonting vettigt idag. Suttit vid datorn, redigerat lite bilder, tagit sovmorgon och sett serier. Skrittade ut med Andrea också och fick ett ösregn över oss. Lagom torra och glada var vi sen. Har även pallrat mig till ICA och letat efter ben&jerry's frozen yoghurt smaker som vårat super braiga ica såklart inte har (försök hitta ironin) Blev en half baked som tröst. Vad som händer ikväll får vi se. I bästa fall hittar jag på något roligt och i värsta fall ser jag serier och äter glass. Win win i båda fall liksom. 
 
Btw så hade jag tänkt spela in några nya vloggar nu och tänkte köra en TV-serie vlog (har önskats) så ni är välkomna att ställa massor av frågor om TV-serier jag tipsa om, Teen Wolf, mina OTP:n, hur mycket jag längtar tills nästa säsong av shameless, hur jag känner inför att Carrie Diaries inte får en tredje säsong och så vidare. FRÅGA PÅ MASSOR NU VA

Kommentarer
Postat av: jasmine

vem i teen wolf är din favorit förutom stiles (dylan)?
dina 3 bästa serier du kollar på?
vad tror du kommer hända med kate nu när hon är jaguar/werewolf?
kramisar

2014-06-13 @ 21:02:06
Postat av: Alice

Vilka karaktärer hade du önskat levde i "verkliga världen"? (Alltså karaktärer du skulle bli tvungen att träffa i din vardag.)

Favoritsäsonger ur dina favoritserier?

Om du fått döda nulevande karaktärer i tv serierna du följer, vilka hade du dödat?

Hur "hittar" du så mycket bra tv serier? (Mer än hälften av alla serier, kanske nästan alla serier jag följer, följer jag på grund av dig.)

Har du några teorier för säsong 4 av Teen Wolf?

Favorit otp?

Favorit brotp?

2014-06-13 @ 21:53:06
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Melinda

Hur mycket tycker du om Supernatural, är det en av dina favoritserier? Vilken säsong tycker du är bäst? Just tell us your feelings about SPN :D

2014-06-14 @ 23:11:54
Postat av: Fanny

Om dylan o'brien skulle dyka upp här i Sverige när du var och handlade mat vad skulle du gör då?

Förklara din kärlek till dylan, varför du tycker om honom så mycket! :)

2014-06-15 @ 13:22:43
Postat av: alva

Bästa som hänt i Teen wolf respektive sämsta?

Vilka shippar du allra mest i Teen wolf?

VEM TROR DU THE BENEFACTOR ÄR???

Bästa serien förutom teen wolf?

Vad skulle du göra om det var du som spelade Carrie i carrie diaries? x)

Varför heter alla serier typ "The ben and jerrys diaries" "the pizza diaries" "the vampire diaries" osv? KOM PÅ NÅGOT NYTT LOL

2014-06-15 @ 17:11:37
URL: http://alvapalvaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0