i saw her coming like a storm,

 
Någon saknat den här lilla filuren på bloggen?? Nu är han nästan tillbaka på heltid iallafall haha, drar ju till bråvalla så han får blogg-vila tills på söndag sen också. Hur som så har ju mamma tagit han om honom medan jag är borta som vanligt och equiterapueten har varit uten medan jag varit borta. Hon lösta upp spänningar och berättade att hon tyckte att han hade högt tryck i kroppen, vilket i värsta fall skulle kunna leda till fång så vi har lite extra koll på gräsklipparen just nu. Mamma har tyckt att han känns snubblig på banan och att vi mest ska rida ut, dock fick jag ingen uteritts-kompis idag och bestämde mig för att se hur jag tyckte han kändes på banan. Longerade först och red sedan lite i skritt och trav. Han snubblade någon gång i longeringen men inget när jag red så antar att han blir ofokuserad när jag longerar, vilket inte är någon nytt. Sedan löslongerade jag lite i båda varven i trav och galopp vilket han skötte sig jätte fint i! Pigg och glad och inget snubblande där, skönt. Tar det dock lugnt med banan tills den inte är lika mjuk som nu, behöver inte utmana ödet helt även fast han innan gått jättefint på det mjuka underlaget också.

Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder

Svar: tack :D
Josäfin Andersson

2014-06-23 @ 20:30:41
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: V I L M A L A ♔

Så söta ehehhe c:

Svar: Haha tack :D
Josäfin Andersson

2014-06-23 @ 21:48:00
URL: http://vilmala.blo.gg/
Postat av: Josefine-utlandssvenskan

Är du säker på att han inte har något jox med knäna?:/ Det kan ibland vara orsaken till snubblingar.

Svar: Nej vi har röntgat och kollat upp, de hittar inga fel. Han är helt enkelt bara en riktig klant! :)
Josäfin Andersson

2014-06-24 @ 07:35:56
URL: http://yohseefeen.blogspot.se
Postat av: Ida

Han är så söt!

SV: Tack :D

Svar: Haha ja ibland så! :D
Josäfin Andersson

2014-06-24 @ 17:26:24
URL: http://gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0