if they give you hell ; tell em to go fuck themselves.

 
Har spenderat dagen med att städa huset, halvslöat framför datorn och allmänt slösat bort en hel dag i väntan på att det ska bli kväll så jag får sova. Så galet trött så det är inte sant, dessutom har jag fått min typiska "har ingen ork i kroppen feber" jag alltid får när jag är trött och har sovit dåligt. Nu är det kväll iallafall och jag tänker ta mig en näve godis och se första avsnittet av nya säsongens pretty little liars som började igår - men som jag inte såg då av obvious anledningar haha. Hoppas på massor av sömn och en riktig sovmorgon imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Ebba

vilka mysiga bilder! :)

Svar: Tack :D
Josäfin Andersson

2014-06-12 @ 22:31:20
URL: http://ebbagraversen.se
Postat av: Ida

Du säljer inte bloggdesigner va? :)

Svar: Jodå jag ska ta upp det igen nu när jag inte har skola längre :)
Josäfin Andersson

2014-06-13 @ 15:00:50
URL: http://gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0