levande död

 
Bilder från igår när det var pizza-night hos mormor och morfar. Nu är det dags att klä sig för jobb, tackar gudarna att jag börjar sent idag! Trots att jag nästan somnade x antal gånger under bilfärden hem (där jag körde kanske ska tilläggas haha) så slutade det med att jag satt uppe till elva och sedan såg sista orange i the new black avsnittet innan jag sov. Ca 36 vakna timmar alltså, så jävla illa! Nu har jag iallafall sovit ungefär 12 i sträck utan att ha vaknat en endaste gång, så galet skönt! Egen säng, duntäcke, KUDDE (kände att kudde var onödig packning och tog inte med någon heh) och min dator och mina serier! ♥ Saknar dock nötterna i campet och att alltid vara kall och blöt, våra grannar som spelade gitarr kl. 5 till 10 på morgonen, lera, äckligt hår och att ha skräp överallt!! okej kanske skojar om allt utom det första haha.

Kommentarer
Postat av: my

Jag var också vaken i sisådär 36 timmar fast jag halvsov i bilen hem i kanske 4-5 timmar ;)

Svar: Haha så jobbigt !
Josäfin Andersson

2014-06-30 @ 18:46:46
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0