skrubbar lera och längtar efter sängen

 
Tänkte att de där två bilderna kunde kompensera varandra lite. På den första gömmer vi oss från regn och ett dundrande åskväder (som ni flesta redan hört talas om säkert) och på den andra är solen påväg upp och vi sitter i campet och fryser och borde sova. Har haft en underbar vecka i misär och kom hem med ögon som gick i kors pågrund av trötthet, gris-mord skrivet på knogarna och hår så flottigt att jag kunde använde det att smörja stekpannor med ifall jag kände för att steka något. Dessutom har det regnat de sista två dagarna och jag har haft en stor möss 24/7, alltså har jag inte heller borstat håret på två dagar. La mig i ett bad i nästan två timmar och skrubbade lera och sedan har jag ätit kebab-pizza med mormor och morfar. Men kul som sate har vi haft! Har försökt filma massor som kommer i en ny episk bråvalla-vlog för alla som inte var där, alla som var där som vill känna nostalgin redan och var där men var för full för att komma ihåg något. Regn, åska, lera, räkost, pipande grisar, nacksving, vidriga tält och härliga människor är någon som jag tar med mig i minne efter denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Johanna

alltså hatar alla som var på bråvalla och såg Håkan :'(
låg och grät i sängen när jag fick reda på det haha! (fast hatar inte alla, skoja bara) ♥

Svar: Haha det vet jag fler som gjorde, min kompis är ett håkan-fan men gick ifrån maggio innan han kom ut! Hon grät lagom efter det haha :(
Josäfin Andersson

2014-06-29 @ 22:28:42
URL: http://overklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0