some were never meant to leave the ground.

kör denna bilden igen, bilden är tagen precis efter att vi överlevt åsk-ovädret och gömmer oss under party-tältet från regnet.
 
 sen slutade det regna ett tag vilket frida firade med en euroshopper/vodka.
 
 amanda och jag påväg till movits
 
 väl tillbaka i campet fick amanda tag på grannarnas pipande gris, som vi hatat från dag ett eftersom att de konstant pep med den. KONSTANT.
 
 evelina fick då ett ryck och sågade den i två delar. blev nästan rädd när hon satt där och högg med sin lilla såg och skrek "försök pipa nudå, grisjävel!!"
 
 sen var det you me at six (♥) aka typ enda bandet jag var taggad till att se. tredje gången jag ser dem nu, så galet bra!! helt klart ett av de bästa live-banden
 
 ett försök till gruppbild efter ymas
 
 sedan satt vi halva natten under partytältet och gömde oss från regn och åt natchos med ostdipp.
 
[[ och där har vi fredagen. sista delen kommer imorgon ]]
 
I övrigt verkar jag ha dragit på mig "bråvalla sjukan" igen. Trodde jag skulle klara mig eftersom att jag mådde så bra igår minus att trötthet. Mådde helt ok imorse också och hade bara lite ont i halsen och var lite snorig. Jo hej du, efter bara någon timme på jobbet känner jag hur febern kommer smygande och nu sitter jag här med sådan hemsk feber att det gör ont att röra sig. Huvudet värker så in i satan och varannan sekund svettas jag så jag tror jag ska dö och andra skakar jag av frossa. Roligt. Tänker bädda ner mig nu och se true blood innan jag sover. Måste fan bli frisk, ska jobba resten av veckan liksom. Helvetes fanskap. Skicka tips på hus-kurer fan haha!

Kommentarer
Postat av: my333333

ALLTSÅ YMAS <3333333333333

Svar: SÅÅÅ BRAAA <3<3<3<3<3
Josäfin Andersson

2014-07-02 @ 21:09:01
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0