tumblr??

 
Ni följer mig på tumblr va?? ---> jossanamigo.tumblr.com
Varför ni ska följa mig; jag rebloggar massor av serie gifs; teen wolf, shameless, supernatural, orphan black, game of thrones osv. Så vill ni ha massor av bra gifts; follow me bitches. Rebloggar också massor av matbilder, roliga texter, fina bilder, bilder med mina favorit lyrics, bandbilder (paramore, fall out boy, you me at six) massor av bilder/gifs på Dylan och alla andra av teen wolfs cast, roliga filmer osv osv. Låter detta för bra för att vara sant?? följ mig. Har du inte tumblr? Skapa en och följ mig. Alla ni som älskar mina teen wolf feels inlägg måste, det är galet mycket mer feels på min tumblr redan då. Och behöver ni mentalbreakdowna för någon annan serie kan ni göra det med mig. Kort sagt; skaffa tumblr. Lovar att den kommer äta upp all din tid.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men om man inte vill ha spoilers på Teen Wolf & Game of Thrones för att man inte har sett till dom senaste säsongerna och man ändå vill följa dig då?? :O

Svar: Man kan lägga in en "spoiler tag" så att du skriver in vad du inte vill bli spoilad av :D
Josäfin Andersson

2014-06-17 @ 22:37:34
URL: http://stylebyjosses.blogg.se
Postat av: Sofia Krantz

Tumblr är typ det bästa som finns. Följer dig redan där. :D

Svar: Åh vad heter du där?? :D
Josäfin Andersson

2014-06-18 @ 16:44:39
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se
Postat av: Sofia Krantz

svar: På Tumblr heter jag horocruxes. :D

2014-06-24 @ 11:36:36
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0