hey remember when everyone was alive and happy and the biggest worry was getting first line in lacrosse????? TW 3x23 SPOILERS !!!

 
rest in peace Allison argent, warrior princess. - okej nej men allvarligt. grät, grät, grät och grät lite till. Jag som precis börjat tycka om Allison igen!! (efter att jag ville delta i #letkillallison innan säsongsfinalen på säsong 2). Sjukt sad men tycker ändå att hennes karaktär fick en värdig död! Hon dog som en hjälte och äntligen så gjorde hennes pilar nytta istället för skada. Höll dock på att gråta ihjäl mig när hon pratade med scott innan hon dog, eller Lydia som visste vad som skulle hände. no more to say about this, kommer väl antagligen dö under nästa avsnittet. SISTA FUCKING AVSNITTET. omg. PLEASE MAKE ALL MY BABIES BE OKAY FROM NOW ON I CAN'T TAKE ANYMORE
 
ps. får damp på alla fucking nötter i mitt tumblr flöde som dapar på Jeff över att Allison dog, please fatta att Crystal ville lämna och att jeff släppte henne från sitt kontrakt för att han inte ville tvinga kvar henne och gav allison en värdig död istället. shut the fuck up u fucktards ds. (ps2. ja jag lovar att de säkert läser min blogg och ser detta ds1.) (ps3. och kan svenska ds3.)

Kommentarer
Postat av: alva

ALLTSÅÅÅÅ NEEEEEEJ SÅ INTE OK GRÄT SÖNDER SÅ KAN DET INTE BARA VAAAAAA

Svar: GRÅTER BLOD
Josäfin Andersson

2014-03-18 @ 21:18:31
URL: http://alvapalvaz.blogg.se/
Postat av: ida foto. ♛

ASSÅ JAG DOG OCH JAG GRÄT SÅ MYCKET OCH ASSÅ NÄR HON SA "YOU WAS MY FIRST LOVE" JAG BARA DÖDA MIG OCH SEN NÄR HON SÄGER I LOVE YOU MILJONER GGR OCH SCOTT GRÄT LYDIA GRÄT JAG GRÄT ALLA GRÅTER OCH JAG GRÅTER FORTFARANDE HERREGUD OMG KNJAKDJNASKJNAS

OCH JA FÅR DAMP PÅ DE SOM HAR DAMP ÖVER JEFF, SOM SAGT, HON VILLE LÄMNA OCH FICK VERKLIGEN EN VÄRDIG DÖD SÅ ALLA IDIOTS DÄR UTE TA REDA PÅ FAKTA OCH JA DE KMR SÄKERT LÄSA DETTA OCH FÖRSTÅ OSV

#död #opscapslockvisst

Svar: #död
Josäfin Andersson

2014-03-18 @ 21:28:18
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Johanna

ALLTSÅ JAG GRÄT SÅ MYCKET!!!! kunde inte sluta gråta när hon dog där i Scotts famn, det var ju så sorgligt!!! Typ hulkade så mycket jag grät ): ♥

Svar: DOG SÅ MYCKET
Josäfin Andersson

2014-03-18 @ 23:07:38
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Sara

Tycker Allison knappt har syns sista delen av säsongen. Hennes karaktär har blivit sämre och det är inte konstigt att hon vill lämna serien. Ville dessutom se mer av Chris reaktion, screw your first love (även om jag hoppades på Scott och Allison). Allisons band med hennes pappa var så fint och jag önskar verkligen det var han som fick hålla henne sista av alla :((

2014-03-18 @ 23:07:56
Postat av: Alice

Jag grät innan avsnittet, medan jag såg avsnittet och efter avsnittet. DET GICK INTE ATT SLUTA!

JAG ÄR INTE REDO FÖR ATT NÄSTA VECKA SKA VARA SISTA AVSNITTET! KOMMER BARA VILJA BEGRAVA MIG TILLS SÄSONG 4 BÖRJAR!

Svar: JAG KOMMER DÖ
Josäfin Andersson

2014-03-19 @ 07:23:10
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Malin

Att försöka förklara för mor min varför jag grät så mycket var obeskrivligt svårt haha, har nog aldrig gråtit och hulkat så mycket i hela mitt liv för att någon har dött i en serie :(

Svar: Haha men typ, tur att ingen såg mig liksom!
Josäfin Andersson

2014-03-25 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0