now there's nothing to do but tear my voice apart and scream at the drunken moon.

 
Okej vi må se glada ut men det var vi inte. Vi grät. Eller kanske inte Alex & Fredrik som tvingade upp oss alla för backen upp till slottet, men vi andra kände för att skjuta dem. Kort sagt så gick vi runt i uppsala (i snöstormen) för att berätta om olika byggnader på engelska. Det var kallt och blött och sen pausade gick vi som överlevde expiditionen med varm choklad. Eller ja inte Caspian, han var inte ens med på expiditionen, han bara följde med ändå. Sedan drog vi ut i stormen igen. Sedan fixades lite hemliga saker som kommer släppas till helgen om allt går som de ska hehe och sen tog jag bussen hem. Det var en upplevelse, bussjäveln fastnade nämligen i en backe där vi stod och spann i kanske tio minuter. Har jag nämnt att jag älskar bussar?? Nej men nu sa jag chilla och se mina tv-serier. Säsongs avslutningen på pretty little liars står högt upp på listan, so exciting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0