oh, I became ashamed as you backed up on the ropes to arm yourself and lie

 
Om någon undrar hur trött jag är på en skala idag kan ni ju bara se bilden ovan på hur jag råkade sätta ihop hacket. Alltså va?? Nej men hängde ju med ut igår för att fira Fannys 18års dag och hade tänkt ta det lite lugnt och åka hem tidigare eftersom att jag kände mig lite risig innan (hade hostat så mycket att jag knäckt till nacken så hade fetaste huvudvärken) men det var så himla trevligt/mysigt/roligt så det slutade med att jag & Elin tog sista nattbussen iallafall. Vaknade imorse och hade så svinigt ont i halsen och hostar fortfarande som satan. Blev iallafall en skön uteritt i det fina vädret med Elin & Michelle idag! Lite trav och galopp men mest skritt i skogen. Mysigt och skönt med solen som sken, vårlänslor! Dock kände jag att jag höll på att somna av trötthet sista biten hem och nu känner jag mest för att gå i ide ett tag. Feber, ont i kroppen och hosta på det är ungefär lika nice som ketchup och pannkakor; alltså inte alls. Ska bädda ner mig till revenge och sen försöka sova, ny vecka imorgon och nya tag!

Kommentarer
Postat av: Josefine - Utlandssvenskan

HAHA bra jobbat!:D

Svar: Så fail!!
Josäfin Andersson

2014-03-16 @ 18:14:05
URL: http://yohseefeen.blogspot.se
Postat av: Sofia Krantz

Måste säga att jag nog är lika trött, satt och stirrade på bilden i en kvart och var först helt övertygad om att det var någon av remmarna som satt fel tills jag insåg att skänklarna var upp och ner. Går nog i idé jag också...

Svar: Haha!
Josäfin Andersson

2014-03-16 @ 19:41:51
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se
Postat av: Angelica

Du verkar vara sjuk rätt ofta :/

Svar: haha ja :(
Josäfin Andersson

2014-03-17 @ 15:07:37
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0