don't threaten me with what you think I feel. if you could read my mind you'd be in tears.

 
Åh äntligen har jag tagit mig i kragen och fixat lite nya bilder!! Eller heh, fått Andrea att fixa lite nya bilder... Vädret sög ju eftersom att vi tänkt hoppa egentligen. Men det varvade spöregn och halvsol så vi red bara på banan och skuttade lite smått över ett sockerhinder som stod framme. Amigo var lite loj (som kanske beror på att de fick gå i sommarhagen idag och han hade sprungit runt som en tok) men när han fick veta att vi skulle hoppa lite blev det lite kvickare fart i benen. Red inte jätte länge, red fram och skrittade en stund och sen körde vi intensivt lite hoppning på hindret i båda varven några gånger på någon slags volt. Kort men intensivt och resulterade i en gald och svettig häst, galet vad roligt ett lite hinder kan vara haha!
 
Själv har jag haft en intensiv vecka där jag jobbat alla dagar utan onsdag och måndag samt haft en underbar grillkväll med mina fina (och kanske något spårade/knäppa) vänner. Vi beställde pizza och kebab och Tor tog ju då currysås av misstag till sin kebab vilket vi hade roligt åt hela kvällen. Han försökte sedan rädda kebaben med ketchup. Sedan blev det bad på kvällen och jag avslutade med popcorn och captain america filmen. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och se på några filmer, redigera lite videos (bland annat min och andreas sketch, hoppas att ni ska tycka om den!) och sedan ta mig en rejäl sovmorgon. Sounds like a plan.

Kommentarer
Postat av: Tova Seger

Åh vad fina ni är!

Svar: Taack :DD
Josäfin Andersson

2014-05-31 @ 20:15:33
Postat av: Elin

Captain America in my heart <3 typ. Vet att det är ett tag sedan men vad tyckte du om andra filmen?

Svar: Åh jag tyckte den var jätte bra faktiskt! Är ju en sucker för superhjälte filmer och marvel så heh, men gillade att fler av marvels karaktärer fick en större roll osv, helt klart en awsome film! Vad tyckte du om den? :D
Josäfin Andersson

2014-05-31 @ 20:44:16
URL: http://ringqvistelin.blogg.se
Postat av: Alex

Fina ni är :D hoppas du kan komma förbi min konfirmation en stund imorgon, vore superkul!

Svar: Tackar :D
Josäfin Andersson

2014-05-31 @ 21:57:03
Postat av: Elin

Älskar också superhjälte filmer och marvel, bästa! Jag tyckte väldigt mycket om den, listade ut att the winter soldier var bucky (sebastian stan <3) när man bara såg hans ögon är jag töntig eller haha

Svar: Alltså Sebastian <3 haha kan ju avslöja att jag började se en serie bara för att han var med i den haha
Josäfin Andersson

2014-06-03 @ 21:52:38
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0