i need to find the difference in how I feel and how I felt.

 
Det är lördag morgon och jag har redan varit i stallet, ridit samt tagit ett bad och tvättat håret, hur hurtig är jag inte?? Ska strax iväg till jobbet också, men det känns väldigt att ha hela eftermiddagen ledig nu när jag redan ridit. Red lite smått nere i hagen, underlaget var inte jättebra för en häst som snubblar på helt plan mark men vi hittade en relativt rak sträcka att galoppera lite på vilket han tyckte var roligt! Mamma var med och fotade så lite fler nya bilder kommer under dagen. Ikväll är det bio planerat (igen haha) (känns som om jag går på bio var och varannan dag nu men finns ju så många filmer jag vill se!)

Kommentarer
Postat av: Alice

Vilken film? :D

2014-05-17 @ 20:56:37
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0