serie-tips; faking it

 
Faking it; MTVs nyaste humor serie! Började faktiskt se den redan från början, har sett att de gjort reklam för den i awkward avsnitten och jag behövde en ny serie (gärna en av mtv:s humor-serier då jag älskar dem). Hade ingen aning om vad den handlar om och total diggar den! Sluta läs här om du vill bli lika överaskad som jag, annars; serien handlar om Amy & Karma som är bästa vänner. Under en fest blir de båda misstagna för att vara ett lesbiskt-par och resten av skolan bestämmer sig för att peppa dem genom att rösta på dem som prom queens. Tjejerna, som annars mest sitter hemma och ser på netflix tillsammans, bestämmer sig sedan för att forsätta att faka sitt förhållande för att behålla sin nyvunna populäritet. - Ge serien en chans; humor, korta avsnitt - perfekt att starta en onsdags-morgon med! YOU CAN WATCH IT HERE
 

Kommentarer
Postat av: Minna

Du borde se Star-crossed, hittade den här om dagen och den är ganska söt! Dock bara 13 avsnitt varav 12 har kommit ut och jag känner på mig att det är en sån serie som kommer läggas ner, men ändå! :D

2014-05-08 @ 09:13:07
Postat av: ida foto. ♛

åhhhhh de är så himla braaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ÄLSKAR DET!!!

Svar: SOO GOOD
Josäfin Andersson

2014-05-08 @ 09:31:58
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: amanda

Den får jag nog ta och kolla in! Det känns lite tomt på seriefronten just nu.. Väntar mest på att teen wolf ska komma tillbaka, haha :>

Svar: Åh har massor av serier du kan se hehe ;)
Josäfin Andersson

2014-05-08 @ 11:14:17
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Fanny bergquist.

JAAA, asså denna serie, ÄLSKAR DEN

Svar: SÅÅÅ BRAA
Josäfin Andersson

2014-05-08 @ 16:23:32
URL: http://ffannybergquist.blogg.se
Postat av: Stella

Har tittat på både teen wolf, awkward och carrie diaries tack vare dig så jag ska ge den en chans! :D

Svar: Åh vad glad jag blir!! Känner att jag kunnat hjälpa någon iaf haha :D
Josäfin Andersson

2014-05-08 @ 18:02:45
URL: http://wecandoittogether.blogg.se
Postat av: fanny

looooove it!

Svar: SÅÅ BRA
Josäfin Andersson

2014-05-09 @ 07:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0