tell my friends we won't be long, the Florida sun begs me to come back home

drack vin med the gang i stadsparken innan skivan och frös röven av mig (still worth it tho), här ser ni loviisa & v-gurra
postade tydligen första bilden på instagram, don't know why haha så jag ser ut! satt och skulle lägga på mer
läppstift med frontcamen på och plötsligt var filip också i frontcamen. andra bilder är mer arrangerad haha.
 väl inne träffade vi på spöket tor (som alla trode var ku klux klan haha), ronja & cosmo & wanda från fairly odd parents!!
 jag & tor tog varsin lakrits-shot och markus började klia i ögonen så att hans björnligan mask snart såg ut som en fjärill haha
 johan insiterade att bjuda oss på shots, ger honom kvällens #bestfriendaward! får bjuda tillbaka nästa gång, a lannister always pays his debts.
 
Nej men hallå! Kan man få pris för dåligtast uppdatering på bloggen?? Har så fullt upp med skivor, skolan, stallet, jobb att det blir bloggen som får lida. Aja, snart är allt det över iallafall! Hade så galet roligt igår och är så vidrigt trött nu. Ska in till skolan och göra opponeringar på våra gymnasiearbeten, herregud hur ska detta gå? Vad jag läst på twitter så verkar det som om halva klassen är bakis, ser fram emot detta så mycket!! not. Tog faktiskt med min digitalkamera och fota lite när vi förade i stadsparken innan, bjuder på de bilderna se om ni vill! Måste fixa nya rid-bilder också, lite tomt om hästbilder här nu va.

Kommentarer
Postat av: agnes

jaaaaa vill se bilderna! hahha

2014-05-27 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0