what's your letter?? #studentskiva

vår teen mom lämnade sitt barn till snooki, hon vart sedan utkastad för minderårigt drickande.
 
 obligatorisk spegelbild på tjej-toan. att ha blixt på kanske inte var ett av mina smartaste drag
 
 i denna bild ser vi en som är minderårig, en snooki, en geek & en cesar
 
 utnämnder detta till kvällens sötaste bild! tror vi alla började shippa sebma efter denna bild.
 
 jag: rasmus! vems glasögon är det där?? rasmus: caspians!! jag: men stackars caspian nu ser han ju inget! rasmus: det är okej, det gör inte jag heller!
 
såhär jävla glad var jag. tills jag fick redan på att mc'donalds hade stängt...
 
 posarna.
 
 mario, magnus uggla & efterfest var på plats
 
 sebastian hälsar att drinkar är jävligt dyrt, drick vatten det är gratis!!
 
 fredrik var utklädd till fjortis, måste säga det så ni inte tror han är the annoying orange eller fifthy shades of orange eller nått
 
 en teen mom minus det minderåriga barnet, en mimare & mr smith (mrs smith är spårlöst försvunnen)
 
 tror jag tyckte dessa miner passade att göra nu till min karaktär. de passar lika dåligt som när jag gör dem i vanliga fall.
 
fullt ös på dansgolvet!!
 
ville vara med i bilden men var för lat för att flytta mig så längde in ett ben, anti tyckte det var kul att sebastian lyckats bränna ett hål i mina strumpbyxor
 
 någon som söker en äktenskapsmäklare??? (hoppas ni ser vem matilda är annars jävlar!!) en av sebbes många egobilder som togs när jag försvann en minut

Kommentarer
Postat av: Elin

Meeeeer bilder!! :D

2014-05-06 @ 23:10:00
Postat av: my

Hahah älskar glasögon-kommentaren!!!! XD

Svar: Haha så skön!
Josäfin Andersson

2014-05-07 @ 16:14:10
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0