you're gone and I can tell that I've lost more than you'll ever see.

en kväll i spanien, 
 
Har verkligen inte mycket att uppdatera om känner jag. Var på bio med familjer, såg spiderman 2, det gick bram pappa kastade inte popcorn på någon, ska nu sova och se orphan black. omg, so exciting! Nej men har faktiskt gjort en video idag! Var så länge sedan. Dessutom har jag också börjat kolla ordentligt på studentklänningar (mer stressat sönder för de två jag kollat på har plötsligt tagit slut haha). Skiva imorgon, studenten snart - herregud. Och på det ska jag försöka slänga upp en vlog imorgon i brist på annan updatering, var länge sedan sist. Någon dag ska jag och Andrea försöka filma ett litet projekt jag försökt få till ett tag också som kommer bli skitroligt (hoppas jag). Så mycket att göra, så lite tid. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Den bilden alltså! <3

Svar: TAAACK :D
Josäfin Andersson

2014-05-04 @ 23:34:38
URL: http://kackellackan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0