if we burn, you burn with us.

 
Igår lyxade vi till det ordentligt med både kina buffé och mockingjay part 1!! Som jag längtat. Och ja, vad ska man säga. Ingen av dem svek mig, maten var hur god som helst och filmen precis som jag väntat mig! Satt långa stunder med rysningar, åh. Nog att första filmen visst var bra men tvåan var ju outstanding och denne följde precis i fotspåret. Allt är så snyggt gjort och Jennifer Lawrence är ju amazing som vanligt. Se den så snart ni kan, kinamat innan var också najs så starkt att rekomendera. u won't regret it.

Kommentarer
Postat av: Klara

Ja den är verkligen så grym! :D Jennifer är så awesome!

Svar: JAA KAN INTE VÄNTA TILLS SISTA FILMEN
Josäfin Andersson

2014-11-25 @ 10:19:10
URL: http://kaninfreaken.blogg.se
Postat av: Alice

Jag såg midnattspremiären förra veckan och jag skakade hela filmen p.g.a. alla känslor. Filmen var verkligen grym, sista boken är den jag gillat minst så jag vågade inte ha för höga förväntningar (vilket var svårt med tanke på att filmatiseringen av Catching Fire var så bra) men filmen lyckades slå mina förväntningar och filmen var bara episk. :D

Svar: JAA satt med rysningar!
Josäfin Andersson

2014-11-25 @ 16:37:14
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Agnes

Såg den i torsdags och kan inget annat än hålla med, den var helt fruktansvärt bra. Satt och skakade hela filmen förutom där hon skulle spela in propagandan, för då skrattade jag haha x)

Svar: HAHA ja skönt att de tog in lite humor iallafall annars hade man ju fått ett nervsammanbrott!!
Josäfin Andersson

2014-11-25 @ 20:26:38
Postat av: Fanny

Såg nattpremiären i tisdags förr veckan. Sjukt bra!

Svar: ÅH VA NICE, längtar så tills sista!
Josäfin Andersson

2014-11-26 @ 08:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0