so it's gonna be forever or it's gonna go down in flames

 
Såå min plan var att blogga när vi väl var framme i stockholm för att berätta att vi var i stockholm. Mitt internet på mobilen tyckte dock inte att det vr en lika bra idé. Aja, spenderade dagen i stockholm med mitt crew Smells Like Teen Spirit eller med andra ord 'kind of arbetslösa och icke studerande". Vilket är ironiskt eftersom att jag ska upp tidigt och jobba imorgon haha. Perfekt stockholms dag (fastän vädret inte var på vår sida) som mest gick ut på att gå omkring och fotografera lite. Sedan blev det lunch på Fridays (omg), lite shopping och en fika innan vi drog hem igen. Drog sedan till stallet direkt och longerade Amigo på banan så han fick springa av sig lite, han såg fräsh ut men jag kände mig sådär och hade ont i magen och tryck över bröstet. Tog därför en liten kortare stall visit än jag tänkt eftersom att jag var livrädd att det skulle vara en annan allergi attack, tog en medicin och fick inga andra effekter av någon sådan iallafall så har vi tur var det bara jag som blev paranoid. Och det var min dag, avslutas med tomatsoppa och makaroner tillsammans med några serie avsnitt. Langar nog lite stockholms bilder imorgon tho, stay turned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0