bdff - in the flesh

 
Fick ny inspiration till att gör videos idag och spenderade kvällen med att klippa ihop videon ovan, skriv jätte gärna vad ni tycker! Testade lite nya saker och blev faktiskt nöjd med resultatet för en gångs skull. Glöm inte att subcriba till min fan-video kanal om du inte redan gör det btw! I övrigt har jag inte gjort särskilt mycket kreativt idag. Redigerat lite bilder och varit uppe i stallet. Hade tänkt longera eller nått men mötte Andrea så vi red ut en sväng. Alltså händer det inte allt för mycket just nu, men imorgon är de fredag (helg) och jag har roliga planer inför kvällen, tagga!

Kommentarer
Postat av: Juli

Åh, jag älskar In The Flesh!! Och vad fin video du har gjort, jag älskar fanvideor!

Svar: ÅH TACK :DD
Josäfin Andersson

2014-10-03 @ 06:03:24
URL: http://beaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0