DAGENS...

 
Dagens mest udda:
Skulle gå till jobbet och hittade en vägskylt i vårat träd. ingen vet hur den kom dit.
 
Dagens goda gärning:
Jobbade och höll butiken öppen en kvart efter stängning för att en kille ringde och sa att han verkligen behövde mer färg. Kände mig snäll och vart glad över att han ringde och inte bara drog in tre min innan stängning och ba HEJ JAG SKA HA 25 LITER FÄRG
 
Dagens mat:
Tacos. Vill påpeka att detta är tredje dagen på rad och fjärde måltiden på rad (utan frukost) som är tacos. Gillar typ inte ens tacos.
 
Dagens överraskning:
Mamma sa att Poyo skulle ha vänner över ikväll. Kommer hem och det är typ fest. Stinker av en doftljus / victoria sexret blanding i hela huset och är rätt säker på att någon spytt i handfatet. Har vi tur har någon dock bara spillt i handfatet. Något riktigt äckligt måste de ha spillt dock, typ köttfärslimpa/cola/inlagda persikor + brunsås blandat/mixat äckligt.
 
Dagens attans:
Att jag jobbar imorgon. Annars hade jag kunnat dra fram tequilan och joinat poyos party hahahahahha
 
Dagens ännu mer attans:
Att jag ska jobba imorgon. Vill sova men hör bara UNTZ UNTZ UNZT och fulla ungdommar. Kommer vara en zombie på jobbet.
 
Dagens saknade:
Fredrik. Han skickade den här bilden i chatten och sa att han saknade oss:
Svarade med denna bild och skrev att vi hade matchade nagellack #twins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0