en sådan där lista

... Saker jag längtar till - halloween och halloween fester. Halloween är bästa tiden på året, när jag fortfarande var med i uss så började jag planera spökkvällarna i slutet av sommaren, no joke. Läskiga filmer och utklädnader är livet.
... Favoriter i garderoben - klänningar och oversize tröjor. Önskar jag hade fler snygga kjolar tho,
... Favoritfärger - svart, rosa & lila. 
... Ord du säger alldeles för ofta - "hatar när det händer", "fuck", "fuckfaces" 
... Saker jag saknar - sommaren, sena kvällar i kvällssolen och ville man hitta på nått sent på kvällen var mina vänner lediga. Nu pluggar dom ju bara.
... Stora intressen jag har - TV-serier, fangirling, hästar, fotografering och vidding.
... Saker du gör när du har tråkigt - Äter, vloggar och gör videos.
... Saker du älskar med sommaren - Fina sommarkvällar med trevliga människor.
... Saker du älskar med vintern - Julafton, julgodis och nyår, lätt.
... Favoriträtter - allt med pasta. (okej kanske inte allt, men goda pasta rätter.). och pizza.
... Saker du saknar - Vänner som man inte träffar så mycket för att de bor långt bort. aka Fredrik pls flytta hem och Evelina pls flytta hit!!
... Saker du hatar - hatar typ allt, inte ens ett skämt. Nej men kom inte på någon specifikt nu, fråga mig en dålig dag kommer jag kunna fylla 3,5 inlägg med saker haha.
... Substantiv som ligger dig närmst om hjärtat - telefonen, kameran, datorn hahaha
 
Blev taggad av IDA och skickar denna vidare till Loviisa & Josefine!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0