i could talk all day about politics, all of the corruption, clean hands and dirty tricks.

 
Åkte med mamma och lunchade! Så galet gott och bra start på dagen för min del, detta är ju i princip min frukost. Sedan medan mamma var på ansiktsbehandling så strosade jag runt. Köpte på mig en ny mössa (äntligen) och sedan även en rostfärgad långklänning från H&M för 50 riksdaler. Sedan kunde jag inte hålla mig ifrån att köpa tre nya nagellack. Rosa skimmrigt, guldglittrigt och svart, för svart nagellack behövs alltid. 

Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

Åh, sushi... Jag åt också det igår, så himla gott!

Svar: SÅÅ GALET GOTT
Josäfin Andersson

2014-10-10 @ 06:09:38
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0